HØST PÅ HAUGEN

REKLAME – Affiliatelinker

HATTHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Først og fremst; er det noen som har tips til hvordan jeg kan snu døgnet? Som jeg skrev i går så er døgnrytmen min verre enn noen gang. Det er som om jeg aldri får nok søvn, og generelt går på zombie-mode hele dagen.. Jeg jobber definitivt best tidlig om morgenen, men det er jo helt umulig når jeg ikke får sove før jeg egentlig skulle stått opp. Det plager meg skikkelig 🙁

HATTHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Foruten mine søvnmangel er det en ufattelig deilig dag i Oslo. For varmt til å gå med jakke til og med! St. Hanshaugen er virkelig nydelig på denne tiden av året. Kunne ikke tenkt meg et annet sted å bo i Oslo ♥ Jeg har hatt en skikkelig innedag å fikset endel som må gjøres. Hodet mitt er overalt om dagen, og jeg føler skikkelig på at jeg ikke strekker helt til. Men man kommer ingen vei av å stikke hodet i sanden, så det er bare å stå på 🙂

I kveld er jeg invitert på middag til Kaltrina, henne har jeg ikke sett på evigheter! Blir nok en veldig koselig kveld, så krysser jeg fingrene for at jeg klarer å sovne i natt. Bare with me, merker hodet mitt ikke klarer å komme på noe verken gøy eller fornuftig å skrive i dag.

2 kommentarer
    1. Da døgnrytmen min var på den verste var det eneste som hjalp å være våken et helt døgn.. ble jo såklart helt sinnsykt sliten hele dagen, men så deilig å kunne legge seg rundt 20 og våkne i 7 tiden helt uthvilt 🙂

      1. Ja er visst bare det som hjelper! Fikk heldigvis tvingt meg selv opp klokken halv syv i dag, selvom jeg ikke sovnet før fire i natt. Så nå er det nok mye lettere å legge seg tidlig i kveld 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg