HORMONER PÅ AVVEIE

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd og nelly

HOPEFULLY THE LAST WINTER OUTFIT

I går fikk jeg hjem en pakke fra Nelly på døren. Strålende fornøyd som alltid, men problemet er at jeg kun har bestilt bikinier, hvite kjoler, topper, linbukser og plagg som ikke passer seg helt i dagens klima. Det er som om jeg antar at sommeren er på vei kun fordi solen titter biiiiittelitt fram. Disse bildene er fra Oslo der det er betydelig kaldere, mens her i Bergen er snøen borte og temperaturene på vei opp. Åh, det gjør meg så lykkelig.

JAKKEHER / BUKSE + GENSERHER

Dette setter er så fiiiint! Finnes i svart (her) og gult (her) også. Tenker jeg må klikke hjem begge fargene ♥ Perfekt for både chill og hverdag. Ellers er jeg helt sjukt hormonell for tiden. Humøret mitt er en berg og dalbane. Jeg har aldri opplevd å være så ustabil før. I ett øyeblikk er jeg overlykkelig, mens i det neste klikker jeg på kjæresten min for de minste bagateller. Så i sekunder etter kommer jeg til “meg selv” igjen med verdens verste samvittighet. Er det p-pillene mine som gjør meg så sykt crazy?? Eller kan det være noe annet? Håper uansett det går over snart, for å være så høyt og lavt er veldig uvant og for å være helt ærlig ganske slitsomt.

Nå skal jeg hoppe i dusjen! Denne lørdagen skal gå til litt ærender, før kos i byen og enda mer kos i kveld ♥

6 kommentarer
      1. Hmmm nei ikke de – men kan godt hende det er noe lignende.. Hmmm, skal sjekke ut. Takk for tips!

    1. Jeg kjenner meg så igjen på humørsvingningene der! Jeg bytta til p-ring som kun gir lokale hormoner, og da ble det så mye bedre! Anbefales:)

      1. Vurderer det faktisk, men har hørt så mye forskjellig om p-ring så tør ikke helt å satse på det heller! :O

    2. Åååå, jeg er så spent på hvordan resultatet ble på leppene dine, hvor lang tid tar det før de “healer”? Er det som en tattovering med peeling og alt? Klem!

      1. Jeg flasset litt første og andre dagen, men så var det null stress 😀 Skal på påfyllingstime om cirka tre uker, så resultater er ikke helt klart før én påfylling eller to – selvom jeg er veldig fornøyd akkurat nå også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg