HOME

God morgen fra julebyen Molde! Grunnen til at jeg skriver det er fordi det snødde da flyet landet i går, og jeg tenkte “yes, endelig en jul med SNØ”. Gleden varte så lenge at jeg rakk å dra innom butikken på vei fra flyplassen, og da jeg var ferdig å handle hadde det startet å regne. Wow, her klarer ikke været å bestemme seg. Men samme det, jeg er hjemme og det er det viktigste. Snø eller ei! Jeg er full i julestemning og ser frem til å bruke noen uker sammen med familie og venner ♥ Nå skal jeg ut å handle noen julegaver med mamma, siden jeg mangler sånn cirka… alle gavene mine. 

Pappa skulle ta noen bilder av meg i sta, men det var jo bare sånn halveis katastrofe. Han tok to bilder og nektet å ta fler, selvom jeg så helt grusom ut på de to han faktisk tok. Han var for opptatt med å lese avisen og drikke kaffe. Dårlig bloggpappa eller?? Så, da blir det selfies i stedet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg