HOME

Et kjapt mobilbilde fra sengen. iPhoto er full av dødsfine bilder fra de siste dagene, men jeg er alt for sliten til å begynne å gå igjennom alt. I dag tok jeg som sagt morgenflyet fra Oslo-Bergen, og jeg dro rett på Janne & Julia fra flyplassen for å ta bilder av de nye solbrillene våre. Helt 80 (!!) nye modeller, så her burde det være noe for enhver smak 😀 Vi lanserte jo vårt eget solbrillemerke for et par måneder siden, og har lært mye siden den gang. Janne står bak alle solbrillene, og den nye kolleksjonen holder bl.annet mye høyere kvalitet og endel småting er endret fra den forrige. Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere! Morgendagen går vel stort sett bort til å redigere de bildene, og gjøre de klar til nettbutikken. Her står ikke tiden stille, med andre ord 😀 Slik jeg liker det. Nå skal jeg nettshoppe, ved mindre jeg sovner over tastaturet. Herregud, så rart det er å være i leiligheten igjen. Føles som evigheter siden jeg var her sist. Nå skal jeg bli i Bergen én uke, før jeg drar til Molde en liten ukes tid. Kanskje jeg skal skrive en oversikt over mine sommerplaner i morgen?

2 kommentarer
    1. Hei! Skal bo på hotell i Oslo i sommer, og lurer på om du har noen å anbefale? Ver su har bodd på Frogner apartments, Scandic vulkan og City box, men anbefamer du de og jar su evt en rabattkode til lesere siden du slriver om de? ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg