HOLD IN TRUSER

Ny uke, og nok en mandag der alarmen var stilt til klokken syv. Alarmen ringte, men dessverre var den blitt halv elleve da jeg våknet av den! Tydeligvis hadde jeg slumret i over tre timer uten å merke det selv, og det er jo ganske sykt. Det sier vel kanskje hvor sliten jeg er etter forrige uke, derfor har jeg bestemt meg for å ta det knuskende med ro denne mandagen. Det er fremdeles endel ting å gjøre, men på to do-listen min står det kun husvask, gjøre noen få treningsøvelser i stuen og lage middag.  Over til noe helt annet, jeg må bare vise dere verdens beste, og kanskje verste truser. Disse hold-in trusene har jeg faktisk hatt en stund, men brukte de ikke før på lørdag! Jeg trenger kanskje ikke å forklare dere effekten av hold-in, personlig har jeg ikke vært noen fan av det tidligere – men har mange venninner som bruker det nesten hver dag! Jeg er ikke så glad i å bruke strømpebukse når jeg skal på fest, ved mindre det passer seg med svart, og da får man ikke hold in effekten som kan være lur å ha om man har stramme kjoler. Så ja, disse hadde jeg på meg på lørdag. Et skikkelig par med bestemortruser. Syns egentlig jeg så mest firkantet ut?
Disse er utsolgt, men et utvalg av hold-in truser hos nelly finner du her. (annonselenke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg