HOLD DEG UNNA!

IMG_4071 kopi

Puerto Rico er virkelig ikke verdens vakreste sted. Selv om jeg har vært her en del har jeg aldri ment det, bare så det er klart. Likevel har øyen noen pærler i form av resturanter og steder man ikke har sett maken til. Ett av de stedene er ikke Puerto Rico senteret.

Om du misliker dårlige resturanter med vassen Paella, innkastere som nærmest løfter deg opp på skulderen og drar deg inn på spisestedene sine og alt for mye turister som drikker vodka redbull til biffen sin; styr unna dette senteret!

Om du derimot liker billige drinker (da snakker vi to drinker for 6 euro), mannfolk som roper komplimenter etter deg og selgere som går rundt med blinkende solbriller; da er dette stedet for deg.

Jeg har tatt mine fester på dette senteret, og det kan faktisk være utrolig gøy å ta seg en sving. Om du er åpen for stor harryfaktor, vel og merke. Denne ferien har vi derimot brukt minst mulig tid på festing, og deilig har det vært. I kveld har vi derimot tenkt oss å ta en siste fest før vi reiser hjem. Det kan bli gøy, eller helt jævlig. Satser på førstnevnte!

IMG_4058-2IMG_4061-2IMG_4063 kopi

6 kommentarer
    1. Vi reiser til Puerto rico( amadores om 1,5 uke. Hvilke restauranter til en ok pris vil du anbefale? aldri vært der før, så er litt spent.

      1. Jeg liker godt resutrantene som ligger nede ved El Greco hotellet, pluss Taj Palace er superbra!! 😀

      1. Jeg har ikke shoppet så alt for mye når jeg har vært her, men senteret El Tablero er OK og Las Arenas i Las Palmas er bra 🙂

      1. Ja det er faktisk HELT sant! 😀 Har spist på Taj Palace tre ganger denne uken faktisk, haha!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg