HOLA!

Starter dagen med å slenge ut noen bilder fra vår fantastiske ferie på Gran Canaria! Ser der er fler som ønsker at jeg skriver et innlegg med tips osv om ferien vår, og det kan jeg selvfølgelig gjøre! Jeg har jo vært på øya endel ganger nå, så jeg kan skrive et godt og utfyllende innlegg til dere 😀 Er det forresten noen fler som skal dit i august? Meg og Andrea reiser den 14. og blir i to uker! Nå skriver jeg egentlig med et aldri så lite tidspress over meg. Straks skal jeg ned på Karl Johan Hudpleie for å få satt på falske øyevipper. Wohoo, gleder meg! Viser dere resultatet etterpå 🙂
Min kjære Andrea, som jeg har blitt så glad i!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg