HOLA FROM BED

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma: “Julia, vil du ha middag?
Meg: “Njaaa (tenkte det var noe kjedelig), hva skal vi spise?”
Mamma: “Pinnekjøtt”

Jeg løper opp på stua i hundre kilometer i timen. NAM! Søndager som dette er det bare å hylle. Å kunne ligge i sengen hele forbanna dagen og se på serier er helt amazing. Man kan jo bare skylde på fyllesyken om noen spør om man skal være med på noe aktivt! Ikveld skal jeg også lage middag med Ida, så dette blir en nydelig matdag 😀

3 kommentarer
    1. Dette er egentlig ett drit kleint spørsmål som ikke har noe å gjøre med innlegget ditt, men siden jeg ikke vet hvem andre jeg kan henvende meg til så, here we go;
      Jeg er 19 år, og har ikke hatt kjæreste siden jeg var 15 år(?). Jeg har nå nylig fått kjæreste, MEN (her kommer det kleine), jeg aner ikke hvordan jeg skal si det til foreldrene mine. Jeg og foreldrene mine har aldri vært spesielt nære når det kommer til følelser og slike ting, men med tanke på at jeg skal bli med hjem til kjæresten å hilse på foreldrene på lørdag og ligge over til mandag, må de nesten vite hvor jeg drar og med hvem. Jeg blir egentlig helt stressa av tanken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg