HOFTER OG MAT

GENSERHER / BUKSEHER

Begge på -30%! ♥

Er det bare meg, eller fikk jeg veeeeldig nice hofter på dette bildet?? Fikk helt sjokk da typen var ferdig med å knipse bilder, og bare “er det sånn jeg ser ut?!?😍😍😍😍”. Han bare “hehe”, noe som betyr nei. Vel  vel, bilder lyver folkens. Ikke glem det!

Ellers har jeg lagt mine deilige kjøttboller til YouTubekanalen i dag. og filmen er nettopp postet til de som er interessert i å se den. Link her ♥

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER 😀

Ja, var det alt jeg hadde å fortelle for i dag? Det var visst det. Hofter og mat. Jeg blir bare dummere og dummere for hver dag jeg tilbringer hjemme. Kanskje jeg skal finne noen sunnere aktiviteter enn å bare se på real housewives og ex on the beach. Som å lære meg et nytt språk, eller se en lærerik dokumentar. Hva som helst.

2 kommentarer
    1. Mmm, disse kjøttbollene så fantastisk gode ut! Må definitivt prøves! 😍 Også må jeg si at det var fryktelig herlig å lese en blogg som omhandler litt annet enn bare corona + alt som følger med akkurat nå. Det er en rar tid og det er ikke så rart det er emnet om dagen, men jeg syntes likevel det var forfriskende å lese om klær, mat & oppskrifter og serie maraton, hehe.. Tusen takk! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg