HJERTET MITT SMELTER

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER / DRESSBUKSEHER

KODEN NYLAND15 GIR -15% PÅ HELE NAKD♥

Har dere sett noe så nydelig? 😻😻 Therese har fått seg en liten valp, og som dere vet så er jeg helt obsessed i hunder. Spesielt valper! De er så myke, glade, lekne, kosete – alt jeg elsker med dyr. Haha! I hele går kveld lå jeg på finn for å titte på valper selv. Jeg har lenge vært på tanken om å kjøpe en ny hund, da helst en cavalier king charles spaniel i farge ruby. Samtidig så er jeg ikke på et sted i livet der det hadde vært forsvarlig å kjøpe en valp. Å kjøpe bare for å kjøpe er ekstremt egoistisk. Det er ekstremt krevende med en ny hund, og man må være klar over hvor stort ansvar det er. Det er levende vesner, og ikke bare noe som er søtt å se på. Så noen ny hund på meg blir det nok ikke med det første, men en gang i fremtiden ♥

Må få til en play date med lille Milo og Zara asap! Zara er jo snart ti år, så spørs om hun holder tritt med denne unge karen 😉

Nå skal jeg faktisk sette i gang med et lite DIY-negleprosjekt. Jeg har ikke fikset de siden jeg var i Spania i januar, så nå skal jeg prøve å få ordnet det selv. Viser dere resultatet om det blir noe å vise frem 😀 Ha en fin torsdag så lenge! ♥

4 kommentarer

Siste innlegg