Hjemme i Norge -> HOVE next!

Hola hola! Nå er vi vel hjemme på norsk jord, vi kom ikke hjem før i natt. Er utrooolig sliten, og burde egentlig brukt dagen på å bare slappe av! Men neida. Straks kommer Andrea til meg for å hjelpe meg å pakke på nytt, før vi setter snuten mot HOVE! Gleder meg så syyykt mye, har hørt at det er helt vanvittig bra stemning der nede! Noen som er der nede nå og kan gi meg en liten update? 🙂 Har ikke minnekortet med resten av bildene fra Gran Canaria her, men jeg får vel lagt de ut i morgen eller til helgen. Her er noen mobilbilder i mellomtiden:
Going out! Kjolen til Andrea er sååå fin! Den finner dere HER. Jeg har klær fra Zara.
Vi hadde nettopp landet på flyplassen i Las Palmas. 
Meg og noen engelske!
Snapchats. Ligger i sengen, for der så jeg brunest ut 8) Hehhe!
Baby <3 På vei ut på byen, nok engang. 

Nå er jeg litt stresset, så må komme meg i dusjen. Ha det, så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg