Hjemme i Molde

 
Meg og Lars i går. God dag fine! Etter et hodepinehelvete igjennom Gardermoen sitter jeg nå i Molde, og har nettopp kommet inn dørene hos mamma. Jeg sier dette uten å overdrive, men jeg var sikkert mer fyllesyk enn all russen som skulle hjem fra Tryvan – til sammen! Fant meg en krok der jeg kunne slappe av med rolig musikk på ørene, mens jeg så stressa mennesker springe for å rekke flyene sine. Åh, jeg hater virkelig flyplasser, og jeg hater virkelig å vente. Lille Zara er hos June, og skal bli passet av henne mens jeg er borte. Ååå, som jeg savner den lille jenta mi allerede! Kommer til å bli vanskelig å være hjemme i Molde mens hun er i Oslo.. Nå står mamma på kjøkkenet å lager middag til oss, så nå blir det å fylle opp magen med nammis før jeg skal ned for å besøke Glenn. Har dere hatt en fin søndag så langt eller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg