HJEMME

(inneholder annonselenker)

IMG_9150-2ToppHER / ShortsHER (annonselenker)

Heisann! Da var vi vel fremme i Oslo igjen etter en sinnsyk helg i Kristiansand. Kan virkelig anbefale alle å dra på Palmesus, for en festival! Det har vært ganske stille her på bloggen de siste dagene, grunnen er rett og slett fordi vi ikke har hatt tid til å være på dataen. Kommer til å dele litt bilder osv med dere i morgen når jeg har kommet meg litt. Det tar på med mye fest og lite søvn! I dag har jeg også litt ekstra fyllenerver siden vi ble filmet store deler av turen, og det er egentlig ikke så kult når du har fått litt for mye innabords. Nå gleder jeg meg skikkelig til å se hvordan filmen blir, og håper de ikke tar med det verste 😀 Haha! Resten av kvelden skal jeg ligge langflat på sofaen, så vi snakkes i morgen tidlig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg