HJEMLENGSEL

  Bare så det er sagt, så har ikke dagen min vært så koselig som på bildene over. Jeg har lugget i sengen å spist et tørt knekkebrød og drukket lunkent vann. Så vet dere det. Elsker fremdeles høsten da, spesielt når det regner og jeg kan slappe av med tvserier fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Noe jeg hadde planer om å gjøre i dag, helt til jeg ble lei. Nå har jeg ryddet litt i leiligheten og skal straks hoppe i dusjen. Av en eller annen grunn fikk jeg et helt vilt Moldesavn i dag, så jeg drar nok hjem på besøk i helgen. Mamma blir nok ikke særlig glad da, siden det er fullt kaos i huset hennes i og med at hun pusser opp kjøkkenet og legger nytt gulv på stuen. Men men, jeg vil HJEM!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg