hjem til mors kjøttkaker

Beklager null blogging i dag, men fy så travelt det har vært! Rett etter jobb var det straka vegen hjem for å pakke ned og vaske ned leiligheten. Puff, nå er virkelig sliten altså. Holdt på i mange, mange timer. Nå ligger jeg og mamma som to slakt på hver vår sofa, jeg blogger mens hun ser på tv2sumo. Favoritt “kanalen” hennes. Haha! Jeg skal bo hos mamma til den 22.mars, da jeg har min siste jobbdag og flytter til Oslo. Woho! Kjenner det skal bli utrolig digg med middag servert, klærne vasket og litt mammakos for de neste ukene. Blir helt sikkert lei av det etterhvert også, for jeg har jo trossalt bodd for meg selv en stund.  Kvelden i går tok forresten en…interessant vending. Det som først var en sminkeløs Idolkveld ble til løsvipper og hæla i taket. Onsdag er Moldes lillelørdag, og vi dro like så greit en tur på byen. Det var jo den siste natten i leiligheten, så da måtte vi jo ha en siste fest! Jeg hadde uheldigvis pakket ned klærne mine tidligere på kvelden, så antrekket mitt var kanskje litt slapp kosekveld likevel. Vi koste oss iallefall, og det er det viktigste!
Hellstrøm fikk være med på festen også, heldiggrisen.  Ååå, se for et herlig bilde av Ragnhild og Zara forresten! For noen søtinger. 

I dag tidlig var det på jobb klokken åtte. Heldigvis fikk jeg Benedicte til å overnatte hos meg, slik at jeg kom meg opp i dag tidlig. Det var faktisk ikke noe problem i det hele tatt! Ingenting en Ibux eller to ikke kunne fikse iallefall. På bildet under hadde dessverre ikke smertestillende kicket helt inn enda, så jeg grudde meg litt til jobb. Men det gikk latterlig fint, skal jeg si dere! 
Her er forresten dagens outfit. Fint? Alt er seff fra Acne og Alexander Wang. Til og med den flekkete joggebuksen 😛 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg