HILS PÅ KJÆRESTEN MIN

Annonse – affiliatelinkee til nelly

Noen som var blid som ei sol på lørdag ↑  Sånn er det som regel etter et par glass prosecco midt på dagen! Jumpsuiten min er fra Nelly, husk at de har -20% på ALT akkurat nå 😀 Link her!

Det er mange som er nysgjerrig på forholdet mitt etter at jeg åpnet meg litt mer forrige uke. Grunnen til at jeg har holdt kortene tett til brystet er rett og slett fordi jeg har ønsket å holde det privat. Samtidig er det flere involverte, og jeg har rett og slett ikke hatt ønske om å tråkke noen på tærne. Nå har vi vært kjærester i snart ett år (11 måneder i morgen for å være helt eksakt), og nå syns jeg det er på tide å introdusere han til dere på ordentlig ♥

Ismael og meg møttes på en fest i Bergen i fjor vår. Vi fant tonen umiddelbart, og var som erteris resten av kvelden. Dagen etterpå inviterte han meg ut på date, og dette var faktisk min siste kveld i Bergen før jeg flyttet til Oslo. Kanskje elendig timing, men for oss har det vært helt perfekt. Kjemien fikk vi fra første sekund og vi har vel vært som kjærester siden vårt første møte. Jeg ville jo egentlig ikke ha noe forhold, og da jeg takket ja til å gå på date med han var det egentlig bare for å ha en gøy, og annerledes siste kveld i Bergen. Hvor ofte går man på date med en som er 19 år eldre enn seg? Det var helt nytt for meg, og som sagt syns jeg bare det var en gøy greie å teste ut uansett hvor rart det kanskje høres ut. Haha! Men i dette tilfellet viste det seg at alder faktisk bare var et tall. Vi er likestilte kjærester på godt og vondt. Den eneste gangen jeg merker at han er eldre enn meg er for eksempel at han har to barn som han har 50% av tiden, pluss huset sitt og litt andre typer forpliktelser enn det jeg har. Noen spurte også om jeg kunne skrive litt om hvordan det er å ha en kjæreste med to barn, og det må jeg ærlig innrømme har vært veldig annerledes. Det er liksom ikke bare meg og han man må ta hensyn til. Barna kommer alltid først, døgnet rundt og året rundt. Og sånn skal, og må det være. Ja, det går utover vår kjærestetiden vår fra tid til annen, men samtidig kunne jeg aldri vært sammen med en mann som satt barna i andre rekke bak en ny kjæreste. Det blir totalt feil. Han er en helt fantastisk far, og jeg føler meg oppriktig heldig som får lov til å ta del i livet til både han og barna! ♥ Det er virkelig to nydelige små skapninger som jeg er utrolig takknemlig for å ha fått inn i livet mitt. Jeg syns både Ismael og moren til barna gjør en helt fantastisk jobb, og at de er høyt elsket er det ingen tvil om.

Ellers vet jeg også at mange er spesielt nysgjerrig på dette med aldersforskjellen. Hvordan er det egentlig å være sammen med noen som er så mye eldre? Dessverre kan jeg ikke komme med et utdypende og juicy svar rundt akkurat det. Det er rett og slett ingenting jeg tenker over, eller føler på. Alder er virkelig bare et tall, og det viktigste er at man er på bølgelengde, har gode verdier og ikke minst tiltrekning til hverandre og kjemi. Jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvor fantastisk han er som kjæreste, men klisset sparer jeg til det private 😉 Jeg er uansett veldig lykkelig, og føler virkelig jeg har funnet drømmemannen min. Elsker deg Ismael ♥

14 kommentarer
    1. Så koslig! Jeg og samboer har en aldersforskjell på nesten 12 år og merker heller ingen forskjell. Kjærlighet og respekt er det viktigste❤️

    2. Åååh så utrolig hyggelig, nå smilte jeg. Er skikkelig glad på dine vegner, Julia. Lenge leve kjærligheten, uansett alder ♥️

    3. Så kjekt å høre at du har det bra i den situasjonen! Det er 12 år mellom meg og min samboer. Han har 3 gutter som vi har 40%. Tøft og slitsomt til tider, men samtidig fantastisk!

      1. Så godt å høre at det går fint med dere også, gøy å lese om flere i samme situasjon! Klem <3

    4. Har selv en kjæreste som er 15 år eldre og har en unge. Vi har vært sammen i 4 år! Så er veldig gøy å høre om noen i litt samme situasjon. Alder har virkelig ingenting å si!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg