HIKING

adlink TRENINGSSETTHER

Gooood søndag fine! Holdt på å skrive “tusen takk for så mange fine kommentarer jeg fikk på nyheten om bruddet mitt i går”, men så har jeg faktisk ikke fått en eneste kommentar på det. LOL. Jaja, da var det visst ikke så spennende nyheter likevel. Eller, spennende er kanskje feil ord å bruke. Interessant? Jeg vet ikke. Uansett! Denne søndagen flyr bare avgårde. I dag tidlig var jeg på hike med to nye venninner jeg såvidt har blitt kjent med her nede som også kommer fra Norge. Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med de, og det starter i dag på Playa Padre! Ingen søndag uten? Haha ♥

Å hike er forresten sååå koselig! Ikke sånn kjedelig gå sikksakk opp til Fløyen med tusen andre, det liker jeg nemlig ikke. I dag foreslo Tone at vi skulle dra til Benahavis for en liten tur, og det var så fint. Utrolig koselig å få bli med! Merker at det er en helt annen mentalitet her nede. Først får man venner på byen, og tre dager senere går dere på fjelltur sammen. Det hadde aldri skjedd i Norge, haha.

Nok babling, jeg må hive meg rundt! Nyt ukens siste dag så snakkes viiiiii ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg