High Class Hair

 Som noen har lagt merke til, så har jeg en ny og flott manke på hodet for tiden. Jeg har nemlig gått over til tape-extensions ! Dette er faktisk den eneste type extensions jeg ikke har prøvd før, og jeg må virkelig si etter å hatt det på i noen dager at dette er den type extensions jeg liker aller best. Håret er utrolig viktig for meg, og jeg har brukt extensions i hele seks år! Er ikke det sykt? Det sier seg selv at jeg har prøvd det meste på de seks årene, og jeg føler meg egentlig litt som en extensions-ekspert. Haha! Tape-extensions er den extensions-typen som er mest skånsom mot håret, og det er jo perfekt for deg som ønsker å spare ditt eget hår, samtidig som du har lange lokker. I LOVE IT!  Her er noen bilder av håret in real life. Jeg orker ikke ha noen oppstilte-baderoms-bilder, for håret skal jo faktisk være fint uansett om det er nygredd eller om du er utenfor husets fire vegger.  Dette er 100% ekte europeisk hår, og festene kan brukes flere ganger. Håret behandles akkurat på samme måte som ditt eget. Utrolig deilig å ha langt hår permanent nå som det blir sommer. Syns det er så kjipt å ligge på stranden med mine egne korte tafser av et hår. I love you, HC-hair <3  Du finner mer info om håret, og du kan kjøpe det HER 🙂 
Om du er mer en clips-person så kan du kjøpe det HER.  //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg