here we go again

Opp og hopp alle sammen, nå er det mandag! Helgen varte jo sånn cirka i hele ti sekunder. Jeg skal virkelig prøve å ta imot denne mandagen med åpne armer, selv om jeg syns den er unødvendig og slitsom. Har meldt meg på ukas første gruppetrening, så da får jeg iallefall en sprek start! Jeg trener som regel bare gruppetimer, om noen måtte lure. Jeg har rett og slett ikke nok selvdisiplin eller kunnskap til å gå rundt på treningssenteret for meg selv. Da blir det bare til at jeg ruller som en hval på treningsmattene i et desperat forsøk på å få til en situps. På gruppetreningene blir du pushet, og du vet at når timen er omme så har du hatt en effektiv trening. Går som regel på Step-puls med styrke intervall eller mage/rygg. Til de som bor i Molde anbefaler jeg virkelig timene på moldehallen, utrolig dyktige instuktører! +
Her har dere dagens jobbantrekk. Virkelig herlig å kunne kle på seg disse klærene tidlig en mandags morgen, i stedet for å måtte ligge på gulvet mens man presser igjen knappen på jeansen. Nå har jeg forresten søkt på de første jobbene i Oslo, så dette kan bli spennende!  Prøv å smil litt i dag da folkens, selv om det er mandag. Dra stumpen på trening, ta en tur på kino eller gjør noe ut av det. Hva med å alltid ha en rutine at på mandager så skal man gjøre noe morsomt? Da blir den ikke like kjedelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg