HER VAR VI LYKKELIG

IMG_8870-2IMG_8859-2

Throwback Palmesus 2015 ♥

Bladde igjennom iPhoto for å drømme meg vekk litt, og kom over disse bildene fra Palmesus-festivalen i sommer som jeg helt glemte å poste. Ah, for en helg! På disse bildene var både jeg og Glenn småbrisne og klar for en ny dag med fest, det ser man kanskje på smilene? Haha! Nå er jeg lei av høst, regn og sur vint – og sommeren kan ikke komme fort nok etter min mening. I år skal jeg derimot være tidlig med å booke ferier og planlegge bedre slik at jeg får reist, wææ gleder meg!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg