HER JOBBER JEG I DAG!

Hvor fresht? 🤩 Her skal jeg sitte å jobbe noen av dagene jeg er i Bergen. Andre dager er jeg nok latere å jobber fra huset 😉 Heheheheh. Neida. Det er så deilig å komme seg inn på et kontor og i skikkelig jobbmodus. Nå står vel og merke jobben min mye av å skape innhold til sosiale medier, men det er også en stor del behind the scenes som er greit å få unnagjort i mer…voksne omgivelser? Det er noe helt eget ved å stå opp om morgenen, sminke seg, få på seg ordentlige klær og komme seg ut døren. Når man bare drar seg opp fra senga og inn på kjøkkenet med macen får man liksom ikke samme driven. Det kjenner nok mange seg igjen i “i disse tider”. Er det forresten noe man sier, eller tuller med? I går tok jeg bybanen og da hørte jeg to damer snakke og brukte “i disse tider” sikkert fem ganger i løpet av samtalen, noe jeg personlig fant veldig humoristisk. Men men, vi er alle forskjellig.

Noe spesielt dere vil lese om her inne i tiden som kommer forresten? Hyl ut om du har noen ønsker ♥

2 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne lese om hvordan du trives på studiet ditt! Ser du for deg å fortsette løpet ut, og vil du anbefale det videre? Prøver selv å finne ut hva jeg vil studere, men syns det er så vanskelig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg