HER ER DE JEG ER I DUBAI MED

Til de som lurer på hvem jeg reier med… Her er de! Kaltrina og Marie. Vi har ikke kjent hverandre så lenge. Faktisk er det veldig tilfeldig at akkurat vi tre er i Dubai sammen. Egentlig skulle vi reise mange flere, men etter mye om og men (pluss at jeg er her på jobb (typ) så ble det sånn). Glenn sa til meg kvelden før jeg reiste; “hvordan er soverommene i leiligheten? Skal de to sove sammen, og du alene?”. Jeg bare “vet ikke, spiller ingen rolle”. Han “jeg vil bare ikke at du skal føle deg utenfor…..”.

Altså!! Sånn kan det være lett å tenke. Og hjertet mitt blør for at Glenn er så bekymret ♥ Men seriøst jenter, dette er TIDENES reisecrew. Vi har alle de samme prioriteringene. Det vil si; sove kan vi gjøre i graven. Neida. JODA serr. Jeg er såååå sliten, lykkelig, glad, trøtt, fornøyd og alt på en gang. Jeg skriver dette i en sånn rush for å rekke å hoppe i dusjen før vi skal ut på middag liksom

Sorry veldig rart innlegg, som sagt skriver jeg helt uten filter her. Snakkes snart babes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg