HELT SURREALISTISK

Hei fra en utslitt Julia! Jeg vet ikke hvor glamorøst eller spennende jeg kan gjøre bloggen nå om dagen, men dette er jo livet mitt akkurat nå – så det er kanskje spennende å følge med “behind the scenes” på hvordan det er å åpne ny butikk? Kamera er med i morgen! I dag startet dagen med at jeg plukket opp Janne i varebilen jeg har for tiden (haha) klokken åtte. Vi dro deretter på Biltema for å kjøpe inn litt småting som vi trengte, før det bar ut på Sartor Senter for å gjøre klar butikken til åpning. Det er så mye mer å gjøre enn man alltid tror, så det var ikke 100% perfekt til klokken slo ti. Men men, sånn får det gå. Akkurat nå er ikke den nye butikken ferdigstilt, fordi vi flyttet direkte inn i et tomt lokale som allerede hadde interiør. Vi skal ha en “pop up” shop her fram til februar, før vi stenger butikken for å pusse opp slik vi vil ha det. Til de som har vært i butikken vår i sentrum; sånt skal interiøret også se ut her på sikt. Alt til sin tid! Enn så lenge får vi gjøre det beste ut av det. At vi nå er på butikk nummer to er helt surrealistisk, og jeg har ikke forstått det selv enda. Håper virkelig vi klarer det denne gangen også, jeg er iallfall veldig optimistisk og gira! 😀

Nå sovner jeg nærmest over tastaturet, og det gjelder å få de få timene med søvn før det er påan igjen i morgen. Tar som sagt med kamera 😀 God natt, vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg