helt om natten…helt om dagen?


Kjole fra HM og sko fra Zara.

Vi hadde en virkelig gøy kveld i går, altså! Det var mye latter, glede og moro – helt til i dag tidlig klokken 07.30 da alarmen gikk, og jeg måtte på jobb. Da var det tårer, ibux-innhenting og miserabelhet. Klokken ni sto jeg klar på kontoret, og dagen har egentlig vært helt super den, klager ikke! Endte opp på Solli Plass i går, etter et koselig vorspiel. Ryktes vi skal på´an igjen ikveld, og det kommer sikkert til å bli hardt, men gøy. Må jo ut å lufte seg, spesielt siden jeg er så heldig at jeg har både Birte og Glenn på besøk enda. Storkoser meg virkelig med de to i leiligheten 😀 Noen bilder fra i går:
“Er jeg fin på håret nå, Birte?” 

Planen etterpå er å dra rett hjem i sofaen. Kjenner jeg trenger å sove et par timer, for kroppen min føles ut som om den er 100 år med leddgikt.. AU! Aldri begynn å fest, kjære lesere. Det er livsfarlig for både helse og selvrespekt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg