Hello sunday

God morgen! Formen på topp, og livet er ikke like jævlig som det pleier å være på søndager. Hurra for det! Verken meg eller Glenn var i særlig partyhumør i det hele tatt, så vi tok kvelden relativt tidlig. Vi jogget vel oppover Bogstadveien og hjem i halv to tiden allerede, og da fikk vi kjøpt oss både deilig nattmat, pratet litt med russen, og passet på en tilfeldig hund inne på Deli De Luca. Haha! Ble dårlig med bilder, så her har dere mine siste oppdateringer på instagram: @julianyland.
1. Før avreise fra Molde til Oslo. 2. Gjennsynsglede da jeg hentet Zara igjen <3
1. Partyparty med Martine i Molde, savner henne sånn! 2. Sofatilværelsen hjemme i Molde. 
1. MEG!!!!!!!!:):):P:P 2. Meg og Birteskatt <3


1. Pizza og øl i går kveld. 2. Latter og glede med min beste Glenn i går.
1. Drømmer meg tilbake til sol og varme. 2. Glenn nervøs mens han ser sin første episode av Paradise Hotell. 


1. New in shopping! 2. På fredag innførte jeg casual friday på kontoret. 
1. Ida og meg på Sollihagen. 2. Jeg går over veien et sted i Bogstadveien.  Bildene er i en litt rotete rekkefølge, men det klarer dere vel å se bort ifra. Hihi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg