Hello sunday

 
Alt fra Zara, raybans HER.

Hei hei fine mennesker! Jeg er egentlig alt for sliten til å skrive noe som helst, men jeg prøver meg likevel. I går var jeg ute en liten tur, og det var egentlig heeelt midt på treet. Utrolig koselig med drinker på Olivia først og vorspiel etterpå, men byen levde ikke helt opp til forventningene. Det kan ikke være like gøy alltid! Nå ligger jeg i sengen, noe jeg omtrent har gjort i hele dag. Må egentlig pakke og rydde leiligheten siden jeg reiser til Molde og jazzfestival i morgen, men jeg får ta det senere.. Hva gjør dere i dag? OG CRAZYNEWS!!!! Alt salget på nelly er satt ned med enda 20%! Det vil si om noe var på 70% avslag før, så er det på 90% avslag nå. Hvor sykt er ikke det?? Dere finner mine favoritter i DETTE innlegget. Bare oppgi koden 20sale ved kassen 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg