HELLO OSLO

God morgen fra flytoget! Jeg måtte stå opp klokken halv fem (!!) i dag, så dere kan tro jeg er trøtt som ei strømpe. Sitter her å sipper på en redbull sugarfree og prøver å våkne skikkelig, orker ikke gå rundt som en zombie i hele dag. Vi får ikke sjekket inn på hotellet før klokken tre, så nå tenkte jeg å ta taxi opp til Birkelunden der Marius bor, som er broren til Kristoffer. De har kost seg sammen siden onsdag, så det er nok noen trøtte typer der også kan jeg tenke meg 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Genser – Zara / Bukse – BikBok

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg