HELLO COPENHAGEN

Image and video hosting by TinyPic

Hei og god morgen fra København! I dag tidlig tok vi flyet klokken seks nedover, og du kan tro det var tungt da alarmen ringte klokken 03.30! Haha 😀 Denne uken er det fashion week, og vi er her nede for å dra på de siste innkjøpene vi ikke tok i Oslo. Akkurat nå sitter vi på CIFF, som er den største messen her nede. Det er så sykt mange merker som har stand her akkurat nå at jeg er litt usikker på hvor vi skal starte. Vi har noen møter med merker som vi kanskje skal ta inn i butikken, men mellom de møtene går vi egentlig rundt å se. Kunne ønske det var lov til å shoppe også, for det er så mye fiiiiint ♥

Beklager dårlige mobilbilder btw, jeg glemte nemlig å ta med meg ledningen til kamera da jeg dro hjemmefra i dag tidlig. Jeg kan ikke føre over bilder til dataen uten den, og det er jo litt kjipt. Jeg som hadde tenkt til å blogge fra flyet etterpå! Men men, bildedryss kan komme i morgen i stedet 😀

Jeg er forresten på min tredje dag uten snus, og jeg må si det går overraskende fint! Det er jo helt jævlig, jeg skal ikke lyve. Men jeg hadde forutsett at jeg kom til å ligge på gulvet å riste av abstinenser, ikke sove om natten og gråte av alt. Heldigvis har ikke noe av det skjedd, enda 🙂

 

5 kommentarer
    1. Kos dere masse, og lykke til på innkjøp. Er sikkert kjempegøy, men også vanskelig. Gleder meg til å se resultatet i butikken lengre frem i tid. Og hey, så flink du er med snus sluttingen.

      Har foresten et spørsmål, lurer på hvor mange lesere/sidevisninger du har på bloggen din hver dag? Vet at du har hatt kjempemange blogglesere opp igjennom tidene, jeg har selv fulgt deg fra første dag omtrent. Men, synes det er så veldig få kommentarer på innleggene dine, så det er derfor jeg lurer på sånn ca hvor mange lesere du har?
      Regner med du har en god del, men isåfall er det jo litt kjipt at ikke så mange kommenterer så ofte (deriblant meg, men prøver å bli flinkere haha). Ha en strålende dag videre, uten snus. Klem

    2. Først må jeg si at bloggen din er kjempe inspirerende! Jeg lurte også på om du kunne lagd et innlegg med en København guide? 🙂 Skal nemlig til København neste uke, og hadde derfor vært kjekt å vite hvilke butikker som er vært å besøke 🙂

      1. Tusen takk! 🙂 Jeg er dessverre ikke kjempekjent i København, da jeg nesten kun har vært der på jobb :/ Men jeg kan absolutt prøve å snekre sammen en ved en senere anledning! Kos deg på tur, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg