HELGENS SMINKELOOK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fredagens sminkelook der jeg har brukt mine rosa favoritter! Under finner du en liten step by step-guide til hvordan jeg fikset meg 🙂

Først og fremst; det beste jeg vet før jeg skal ut er å ta meg en skikkelig skrubb i dusjen, å deretter påføre bodylotion. Dette gjør jeg som regel kvelden før, siden denne skrubben fra Cocoa Brown er spesielt laget for å forberede huden før selvbruning! Den finner du her ♥

Før jeg fortsetter med sminken legger jeg naturligvis basen, når det er gjort bruker jeg rougen fra Kide. Kide er et mineralmerke jeg begynte å bruke for rundt ett år siden (les innlegg her), og rougen er inget unntak. Denne gir friske kinn og er ikke hard mot huden. Du finner den her ♥

Til øynene avslutter jeg alltid med Barry M sin eyeliner. ÅH, denne er så fantastisk! Siden jeg har vippeextensions er det ikke alle linere jeg kan bruke, og må derfor ha en som ikke inneholder olje. Du finner den her 

Den er ikke på bildene under, men på leppene er jeg helt avhengig av en våt lipliner/leppestift. Jeg sliter alltid med at leppene fort blir stygge om jeg kun bruker lipliner, derfor er denne perfekt for meg. Den er litt bløtere i konsistensen og sitter som et skudd. Du finner den fra Burts Bees her, de har mange farger å velge mellom!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sist men ikke minst må jeg ha en herlig sak å ha all sminken i. Jeg har flere toalettmapper fra Lulus, og blir aldri lei. Kvaliteten er helt fantastisk og de er utrolig lekre å se på. Denne rommer det du trenger av sminke og diverse, og du finner den her ♥

I oktober står fargen rosa sterkt! Bær rosa med stolthet å vis at du støtter kampen mot brystkreft. Du finner den rosa sløyfen her!

Coverbrands har -25% på en haug rosa favoritter nå, inkludert alt som er linket til i innlegget. Du finner hele sortimentet her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg