HELGENS ANTREKK

ANNONSE – Sponset tur og én affiliatelink

Kjolen er utsolgt, men de har noen få igjen i beige her ♥

Hei fra en lettere redusert Julia! WOW for en helg det har vært 😀 Som mange garantert har fått med seg så har Nelly.com feiret 15-årsdag i Stockholm i helgen, og invitert inn i underkant av 200 bloggere fra hele norden for å feire. Jeg har reist med Nelly flere ganger tidligere, og visste at helgen kom til å bli et partymaraton uten like. De gjør virkelig ingenting halvveis. Alle bildene fra helgen er på kamera til Andrea, så for nå har jeg kun bilder av lørdagens antrekk.

Jeg føler meg utrolig takknemlig som har muligheten til bli med på sånne ting via jobben min. Det er virkelig ingen selvfølge, og man kan lett bli bortskjemt av å få “alt gratis”. I dagens bransje er det utrolig stor konkurranse, og man kan bli danket ut om man ikke jobber på. Personlig har jeg så ekstremt mye å gi for tiden, og jeg håper det kommer fram via mine sosiale medier i tiden som kommer. Jeg vil bare si tusen takk til alle som har fulgt meg i alle år, og som gjør jobben min mulig for meg dag etter dag. Jeg elsker virkelig det jeg driver med, og vil bare at du skal vite hvor mye jeg setter pris på deg.

Ellers fortsetter mandagen med å komme seg etter helgen. Selvom jeg har hatt det utrolig gøy, så er ikke partylivet noe jeg savner. Haha! Akkurat nå sitter jeg på Joe & the Juice å jobber, og drikker en grønn juice. Syns egentlig ikke det smaker så godt, men hva gjør man ikke for helsa? 8)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg