helg!

Åh, jeg har aldri vært mer klar for helg enn det jeg var i dag. Siste timene på jobb gikk i sneglefart, og det var hakket før jeg telte sekundene igjen til klokken var ferdig-på-jobb-tid. Denne helgen skal nytes til det absolutte, og jeg har faktisk ingen planer utenom de jeg har ikveld. Det er lenge siden jeg har hatt en slik weekend, gitt! Senere skal jeg møte ei venninne, og vi skal lage deilig mat mens vi koser oss med gullrekka. Deilig fredag! Jeg lurer faktisk på om jeg skal være så frekk å ta meg en aldri så liten middagslur på sofaen. Det gjør jo ingenting om jeg ikke får sove før sent ikveld, for i morgen har jeg planer om å sove helt til jeg våkner av meg selv! Skal faktisk tvinge meg selv til å sove til iallefall ti. Eller elleve? Jeg har blitt så sykt a-menneske, det er så rart. I dag sto jeg opp klokken fem liksom.. Jesus.       Forresten! Legg merke til den forferdelige flekken på den fine, hvite stolen min. Jeg er jo verdens største klums, har jo ikke telling over hvor mange ganger jeg har knust iPhonen min.. Uansett. En kveld skulle jeg kose meg med et stort glass kakao, mens jeg klarte å søle alt sammen på stolen i stedet. Noen som har tips til hvordan man får vekk slike flekker? 

Elsker forresten genseren jeg har på meg. Dro av meg alt av klær rett etter jobb, og tok på meg denne i stedet. Så myk og god! Den er fra Acne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg