heldig jente

Åh, i går hadde jeg en virkelig fin dag fra ende til annen. Mamma, pappa, brødre, tanter, onkel, bestemor og søskenbarn tok seg turen til leiligheten min halv fem i går, for å ta noen glass vin før vi dro videre for å spise. Fikk så mange koselige gaver, og alt de hadde stelt istand! Jeg er så heldig som har en så flott familie rundt meg, og i går koste vi oss virkelig sammen med herlig drikke og god mat. Etter middagen dro jeg og søskenbarnet mitt hjem til meg igjen, der det var duket for jentevors og kos. Dessverre ble det litt for mye innabords for meg, siden jeg konstant hadde hatt noe i glassen siden 1630. Hjelpe meg! Haha. Hadde en kjempekul kveld på byen likevel da. Det jeg husker iallefall.  Mistet lommeboken min også, noe så typisk!! Heldigvis var det en veldig søt jente som fant den på bakken, og ringte meg med en gang. Jeg elsker ærlige mennesker! Kamera ble dessverre helt bortglemt i løpet av kvelden, så dette er de eneste bildene jeg har. Fikk filmet litt i går da, så nå skal jeg sette igang å redigere videodagboken jeg har lovet dere! Den kommer ut i løpet av kvelden, om jeg klarer å redigere den ferdig 🙂 Hvilket program er best forresten? Jeg bruker mac!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg