HEIPÅDEI

GOOOD kveld! Nå sitter vi hos June med deilig middag i magen, mmm! Tenk at det allerede er torsdag i morgen, herregud jeg tror faktisk ikke en uke noen sinne har flydd forbi så fort som denne. Utrolig DIGG, nå nærmer det seg jul dere! Tenk at på søndag er det 1.desember og første søndag i advent. Jeg er en ordentlig juleperson og syns definitivt det er den høytiden som er best. Tenk så kjedelig, og ikke minst lang vinteren hadde vært uten julen da? Herlighet, jeg hadde aldri bodd i Norge om julen ikke eksisterte. Desember er egentlig den eneste måneden jeg tolererer at snøen faller ned i takt med gradestokken, ellers av året kunne jeg tenkt meg å bodd på en strand.  Nå skal jeg ligge her litt til mens jeg lar maten synke ned, før jeg drar hjemover. Ha en fin kveld! Under finner dere noen bilder vi tok under lunsjen i dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg