HEIHO

  Hei hei! Her er det late dager som gjelder, og vi har ikke gjort stort annet enn å slappe av i hele dag. Veldig deilig, siden Kristoffer drar i morgen. Har egentlig ikke så mye nytt å komme med merker jeg, ville bare ønske alle en riktig god kveld! Straks er det finale i top model, og det gleder jeg meg SYKT til 😀 Er litt usikker på hvem jeg heier på, for jeg liker alle tre finalistene veldig godt! Men kanskje Frida er en liten favoritt? Eller Ingebjørg? Ææææh, klarer ikke velge! Blir iallefall en veldig spennende finale 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg