heia Steffen!

 Sitter her å jobber litt, mens jeg gløtter litt på idol, venter egentlig bare på at Steffen skal synge! Åh, for en stemme. Jeg syns egentlig sånn intimkonserter der gutten spiller gitar for jenta er jævlig kleint, men Steffen kunne sunget for meg everyday. Det er svært sjeldent jeg stemmer i slike programmer, men det skal jeg gjøre ikveld! Stem på Steffen! Tror egentlig ikke det blir et problem for han å komme videre, for han er visst en favoritt allerede om jeg har forstått mediene riktig. Om han ikke gjør det, kommer jeg seriøst til å kaste tv´en ut av vinduet mens jeg brøler av full hals og slår meg på brystet. Litt sånn King Kong. Jeg blir så engasjert i slike programmer at det er helt latterlig!
Lue – FWSS, Skjerf – Acne, Jakke – Designers Remix, Bukse – Acne Her er et av outfitene fra Oslo, som jeg enda ikke har publisert. Ble mye bytting av klær der nede, kan man si.. ÅÅ SERIØST!!!! Om han Ken Andre kommer videre i Idol så klikker jeg!! For en liten noooooob. Han er jo en knisete liten raring, som ikke hadde sjarmert meg for fem flate øre. Jeg skjønner ikke at fjortisene syns slikt er sjarmerende? Som Kurt Nilsen sier, dette blir litt for sukkersøtt. EDIT: Okei, dere må huske å ta meg med en klype salt nå da. Jeg er veldig direkte av person, og overdriver veldig. Ikke bli fornærmet, jeg har ingenting imot han 🙂 Haha, herregud. Jeg er 19 år og engasjerer meg mer i Idol enn noen andre fjortiser jeg kjenner. Kanskje det er jeg som er fjortisen? Heia Steffen iallefall! Hvem er din favoritt?  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg