HEI OSLO

TEE – ELLESSE HER / JAKKE – CALVIN KLEIN HER / BUKSE – FILIPPA K HER / SKO – TIGER OF SWEDEN HER / VESKE – BY MALENE BIRGER HER

Gooood morgen, eller er det god natt? Uansett, jeg er i Oslo etter en vel gjennomført døgning! Akkurat nå har jeg nettopp kræsjet i sengen, overraskende pigg etter verdens lengste døgn. Å fly klokken 06.10 på morgenen, spesielt etter nattåpent i butikken var faktisk ikke så ille som jeg hadde sett for meg. Jeg er faktisk ikke trøtt i det hele tatt, haha. Kanskje døgning er min nye greie 😉 Neida, hihi. Jeg merker at jeg både har nedsatt talefunksjon og hjernekapasitet etter natten, noe som helt sikkert kommer frem i dette innlegget. Ville bare titte innom for å si god morgen, god natt og god helg. Nå skal jeg prøve å sove litt, for i dag er det mye gøy på agendaen. Vi snakkes etter skjønnhetssøvnen min! Btw, jeg ELSKER at det faktisk er sommer i Oslo. Å reise fra 13 grader og regn i Bergen, til 20 grader og soool i hovedstaden er helt fantastisk. OK NATTA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg