HEI OG GOD NATT

Annonse – Affiliatelink nelly

De beste! ♥

Hei! Jeg kan ikke forstå at det er onsdag.. Det føles virkelig ut som om uken startet i dag. Kanskje det har noe med at jeg har vært redusert helt siden helgen fram til nå. Kanskje ikke så rart med det tempoet jeg kjørte med festlighetene. Heldigvis så gøy og verdt det! Her er noen snapshots fra frokosten på lørdag. Ikke la deg lure av appelsinjuicen, det er selvfølgelig mimosas 😉

Mennene i mitt liv. Same pose, different man. Haha!

Jeg hadde på meg en superfin kjole fra by Malina. Du finner den HER, også i flere farger! Alt i alt hadde jeg en helt perfekt helg, og den var så verdt en todagers hangover. Fordelen er jo at det snart er helg igjen 😀 Hihi!

Ellers ville jeg bare titte innom å ønske alle en god natt. Jeg har spilt inn min første youtubefilm i dag, og gir selvfølgelig beskjed så fort kanalen min er oppe å går. Sov godt babes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg