HEI HVOR DET GÅR

ANNONSE – Affiliatelink til nelly

KJOLEHER

På -20%!

Hey babes! <3 Håper alle sammen har hatt en kjempefin helg, det har iallfall jeg hatt! Har vært på roadtrip med jentene og kost oss masse med dagsfest i går, koselig lunsj i byen i dag og nå skal jeg straks hive meg rundt på kjøkkenet for å lage risotto til girsla. Hva kvelden byr på får enda tiden vise, men siden det er lørdag og siste kveld for denne jenteturen så må vi vel finne på noe gøy. Eller? 😉

KJOLEHER

Her er gårsdagens kjole, syns den var sååå fin og ikke minst luftig! Nå som det er så ufattelig varmt er det nesten ubehagelig å ha på seg klær ute, men siden denne kjolen er så sval så gikk det helt fint.

Hva har du gjort på i helgen, noe kjekt? Og ellers så har soleksemen min gått bort, noe som er ufattelig deilig. Skal virkelig være flink å smøre meg resten av sommeren!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg