HEI, GOD NATT, OG PÅ GJENSYN

Har på meg verdens deiligste genser, link her ♥ (få -15% med koden nakdgoodies)

Ah, for en deilig kveld! Planen var egentlig å starte på en ny bok, men nå har klokken bikket 23, jeg sitter enda å “jobber” og har såvidt tatt min første slurk med vin. Merker jeg er sliten i hodet etter dagen, så starter på boken “12 regler for livet” i morgen tenker jeg. Akkurat nå fokuserer jeg mest på å holde meg våken til midnatt, slik at jeg får sett første episoden av den nye sesongen til ex on the beach. Snakk om prioriteringer…

Ville bare titte innom for å si hei, god natt, og på gjensyn! Håper alle får sove godt i natt, så snakkes vi i morgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg