HEI FRA…OSLO!

REKLAME – LINKENE ER AFFILIATE

Plutselig var jeg her igjen. Som sagt skulle jeg jo lande i Oslo før jeg flydde til Bergen i går, men på grunn av forsinkelser mistet jeg flyet mitt fra Oslo, og de kunne ikke gi meg nytt fly før i dag. Siden jeg uansett skulle til Oslo i morgen, så orket jeg seriøst ikke å dra dit kun for et knapt døgn. Derfor er jeg her nå i stedet!

Det er sååå deilig å være tilbake i hovedstaden igjen. Da jeg gikk tur med Zara i dag tidlig var det som om hele byen sov. Møtte faktisk ikke et eneste menneske da jeg spaserte rundt på St.Hanshaugen, noe som er helt sykt til å være midt i byen. Hvor er alle sammen??

JAKKEHER / BUKSEHER / BOOTS – TIGER OF SWEDEN

Forresten! Jeg har spørsmålsrunde på snapchat AS WE SPEAK, så still meg spørsmål der/eller her i innlegget så svarer jeg alle senere i dag 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg