HEI FRA OSLO

Heiiii, og god morgen fra Oslo! ♥ Det ble en spontantur over fjellet, så nå er jeg altså her. Nå som jeg er så godt i gang med å filme inn matvlogs til yotubekanalen min (se min første film her!), så er det jo helt supert å være hjemme på sitt freshe kjøkken 😀 Hihi. Har dere noen ønsker til oppskrifter forresten?

Merker det er skikkelig rart å skrive på tastaturet, for vet dere hva som skjedde i går?! Jeg klarte å kutte av meg en flipp av langefingeren, og det slutter seriøst aldri å blø. Nå har jeg bare teipet hele fingeren inn, og det er sjukt ubehagelig. Heldigvis bedre enn å blø overalt. Så ja, nå vet dere det. Hehe.

Har du noen gøye planer for helgen? Siden jeg bestemte meg for å reise i går kveld så har jeg ikke lagt så store planer enda. Siden nesten alle vennene mine bor her blir det nok noe gøy! De er ikke akkurat kjent for å kjede seg på lørdagskvelden, så noe gøy finner vi nok på 😉

3 kommentarer
    1. Hva med hvit pizza? Biff av storfe? Hasselbakt poteter? Noe med maiskrem? And? Noe pasta? Blir nok en fab kveld med venner for deg! 😉 Kos deg! Skal selv ha en solid løpeøkt, så egentid med masse sjokkis, litt vin og noe underholdende å se på! I like! 😉 Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg