HEI FRA GEILO

God morgen fra Geilo! Vi var så heldig i går og fikk sjekket inn på en superfin suite med to soverom, kjøkken, egen stue og bad. Jeg, June og Glenn kommer til å kose oss masse! Selv om jeg er veldig sint på de akkurat nå, for de er så forbanna trege og ingen av de har fikset seg til frokost. Jeg holder på å sulte ihjel! Vi skulle egentlig vært der nede klokken ni, men her sitter alle som noen slakt og vet ikke inn eller ut. Haha! Får finne meg noen bedre frokostvenner til i morgen.. Jeg fikk forresten kjempefine negler av Jeanette Helen fra TL-salongene på Tone Lise Akademiet før jeg dro, passet meg helt perfekt! Jeg har jo ikke vært i Bergen på leeeenge, så neglene jeg la på Beauty Lounge før jeg dro var ganske så slitte etter en lang jul med mye fest. Tusen takk for at dere tok dere tid til meg, det setter jeg pris på ♥ Før vi dro i går hadde jeg og Glenn sushifest, noe som failet kraftig da jeg ikke likte sushien min og bare spiste en vårrull i stedet.. Bortkastede penger igrunn!

Her på Geilo er programmet tettpakket, men følg meg på instagram @julianyland om dere vil ha hyppigere oppdateringer! Nå er jeg så frekk at jeg låner et bilde fra Lene fra i natt, der vi alle var fin i formen og koste oss masse. For en fin gjeng å reise på tur med altså!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg