HEEEEI

God morgen! Jeg har vært oppe siden litt før syv, og siden da har jeg bare stresset. Har ikke rukket å spist frokost enda, så nå henger hodet ikke med. Fungerer ikke uten mat!! I dag reiser jeg til Oslo, men før det får jeg lunsjbesøk av Andreas og Torild, jeg må hente vitnemålet mitt, pakke, og fikse noen smågreier som egentlig skal gå kjapt men som tar lang tid likevel. Tenkte å kjapt vise dere to nye kjoler jeg fikk i posten for noen dager siden! Sorry at bildene er jævlig stygge, men jeg har ikke med meg kamerastativet mitt og ingen er hjemme som kan ta bilder av meg. Haha! 
Svart kjole HER. Denne har de også i grå her, blå her og rosa her.


Nude bodycon HER. Denne har de også i svart HER

(Annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg