HARRYHANDEL

Hei dere! Ser ut til at de fleste har tatt påskeferie denne uken, og logget av sosiale medier 😀 Personlig har jeg gjort mye det samme, og bare kost meg med venner. I dag tidlig dro jeg, Glenn og kjæresten hans Julian til Sverige på storhandling. Herreguuuud blir aldri vandt til prisene der nede, det er jo helt sykt stor forskjell?! Siden jeg ikke har leilighet i Oslo enda ble det ingen storhandling på meg, men vin til i kveld og snus kjøpte jeg iallfall. Uansett gøy med en liten roadtripp med favorittparet mitt <3

Nå sitter vi i bilen på vei hjem. Jeg skal spise en digg middag hos Andreas, før jeg skal møte noen venninner å dra ut. Håper alle nyter de siste fridagene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg