HÅRFJERNING UTEN KJEMIKALIER

Hei ♥ Nå tenkte jeg å komme med et tips til dere, siden sommeren er her og alle er naturligvis glad for dét. Med sommer kommer lettere klær, og med lettere klær kommer vinterpelsen frem. Jeg har tidligere vokset meg og syns det er et godt alternativ til hårfjerning, men jeg hater den “spareperioden” så akkurat nå har jeg lagt det på hylla. Man vil jo være glatt til enhver tid!

De siste månedene har jeg brukt Hair Removal fra Luam, dere har kanskje sett filmene på facebook? Det er en hanske som fjerner hår, veldig enkelt forklart. Du bare gnir den i en sirkelbevegelse over områdene du ønsker å fjerne hår, og vipps har du glatt og hårfri hud! Glatt hud på ekte altså, hansken fjerner også døde hudceller som gjør huden silkemyk – no kidding. Den kan brukes på legger, lår, armhuler, eller hvor som helst på kroppen du ønsker å fjerne hår.

Barberhøvler er jo så sinnsykt dyrt, og blir sløve bare etter et par ganger etter min mening. Hårfjerning fra Luam er også 100% naturlig uten kjemikalier, som sparer både kropp og miljø – i tillegg til at de varer sinnsykt mye lengre før de blir “sløve”. I pakken får du også med en liten hanske til bikinilinjer osv, pluss 5 refillere både til den store og den lille hansken. Du trenger med andre ord ikke å kjøpe ny pakke det første halvåret – minst! Haha.

Jeg så Nelly hadde tilbud på Luam Hair Removal akkurat nå, derfor tenkte jeg å komme med min siste anbefaling 🙂

Du kan lese mer og bestille til kun 199kr HER ♥

10 kommentarer
    1. Hei Julia! Lurer på om du vet om noen i Molde området som er flinke på restylane/botox og vipper/negler? 🙂

      1. Jeg har ikke benyttet meg av noen av tilbudene i Molde på flere åååår, så jeg vet faktisk ikke :O Hudstudio kanskje?

    2. Vokser hårene ut på samme måte som når man barberer? Altså kommer de fort og blir harde?:)
      Haha innså nå at det kan høres litt feil ut, men du skjønner hva jeg mener

      1. Haha, jeg skjønner hva du mener! 😀 Ja de vokser ut like fort, for man “napper” ikke ut hårene på en måte 🙂

    3. Nå skjønner jeg ikke. Er dette peeling eller er det noe man kan bruke istedenfor ladyshave og epilator?

      1. Nei det er ikke peeling i den forstand, den fjerner hårene på samme måte som en barberhøvel bare uten bladene og kjemikaliene! Anbefaler deg å lese mer via linken, der står det mye info 😀

    4. Dette hørtes jo nesten for bra ut til å være sant! Hehe, er det sånn at man skrubber bort en del hud/farge også eller hvordan funker det?

      1. Nei det gjør man absolutt ikke! Den er veldig skånsom for huden, men har små korn som skrubber bittelitt mens man fjerner hårene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg