HÅRFIKS!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASitter å koser meg i frisørstolen hos flinke Karoline hos Digg Hair! Syns det er helt fantastisk å ha en fast frisør her i Bergen, da vet hun akkurat hva jeg er ute etter 🙂 Var strålende fornøyd etter første besøk og det er en grunn til at jeg alltid drar tilbake. Har også begynt å klippe meg annenhver måned, noe jeg var livredd for å gjøre hos frisører før fordi de alltid tok av ti centimeter når jeg bare sa to. Hun sier også at håret mitt bare blir lengre og lengre for hver gang jeg er der, og det er som sang i mine ører! Som dere ser er også fargen justert litt kaldere, og etterveksten er borte. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADigg Hair holder til på Sundt her i Bergen, rett opp trappen fra Cubus. Om du ønsker time kan du ringe 55321111, eller sjekke ut hjemmesiden deres her!

10 kommentarer
    1. Ah, håret ditt har blitt så langt og fint 😀 kunne godt byttet med deg!
      Ha en flott kveld videre 🙂

    2. Så fin du ble på håret! 🙂
      Kan du skrive litt om erfaringene dine rundt teosyal? Bruker restylane selv men vurderer å gå over til teosyal pga. holdbarheten. Ble du like hoven, og klumper det seg like lett? 🙂

    3. Hei! SÅ fin farge på håret! Jeg bor selv i bergen og kunne tenke meg å få en fast frisør. Jeg lurte derfor på hva prisene er? fant ikke ut noe prisliste på hjemmesiden deres. Så lurte på om du vet hva klipp og striper koster?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg