HÅRET MITT ER REDDET

Hei og god søndag ladies ♥ Da er den store flyttedagen her, og flyttebilen kommer allerede klokken ett. Æææ, jeg er så spent. Skikkelig digg at vi tar hele flyttelasset på en dag. Jo fortere jeg kommer meg til rette, jo bedre! Gleder meg til å vise dere den nye leiligheten, den er så fiiiin.

haircare

Mer om det senere, nå tenkte jeg faktisk å snakke litt om hår av alle ting. Ikke for å skryte eller noe, men jeg har i flere år fått ekstremt mye skryt for håret mitt. Etter at jeg tok ut tape-extensione mine i 2013 vokste håret mitt ut til å bli tykt, langt og egentlig ganske fint om jeg skal si det selv. Haha! Men, for ett år siden tok det en drastisk vending. Dere husker kanskje da jeg skrev dette innlegget? Håret mitt hadde blitt utrolig slitt, tynt og det hadde blitt helt annerledes. Slik har egentlig håret mitt vært siden da, og jeg har prøvd det meste av hårkurer og oljer til ingen nytte. Det hjelper såklart litt, men jeg har følt at hårveksten min sto stille. Selv om tuppene ble bedre ble ikke håret lengre.

IMG_4642-2

For drøye to måneder siden startet jeg på Haircare, som er kosttilskudd du tar én gang om dagen. Jeg har lest mye godt om produktet flere steder, og tenkte at dette var siste løsningen min før jeg faktisk begynte med extensions igjen. Jeg er jo vant med å ha langt, tykt hår – så om jeg måtte jukse meg til resultatet hadde jeg gjort det. Hehe.

Men! Nå har jeg som sagt gått på Haircare et par måneder, og resultatet er helt sykt. Det høres kanskje ut som jeg overdriver, men jeg er helt seriøs. Håret mitt har vokst ut igjen, og det er TYKT! Jeg må naturligvis pleie tuppene litt for å vedlikeholde det lange håret, men nå som jeg har startet på Haircare vokser faktisk håret igjen. Dere kan jo se selv..

Her er et bilde fra et antrekksinnlegg i januar:

blk

Og her er et bilde av håret mitt nå:

IMG_5037-2

ALTSÅ HALLO, du ser jo tydelig forskjell på lengden! Disse bildene er bare en og en halv måned i fra hverandre, noe jeg ble litt overrasket av å se. Det er helt utrolig at håret kan vokse, og se stor forskjell på så kort tid.

IMG_5063-2

Nei, jeg anbefaler Haircare på det aller sterkeste. Som dere ser gir det helt utrolige resultater. Et produkt jeg går 100% god for! Om du sliter med tynt hår, eller om du føler at hårveksten “står stille” anbefaler jeg å teste ut disse produktene før du gjør drastiske tiltak som hair-extensions osv.

Du kan både lese mer, og bestille Haircare HER ♥

   IMG_5073 kopi-2

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg