HARD ARBEID SLÅR TALENT

Som mange kanskje har merket har jeg vært litt off den siste uken. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det har vært mye av alt. Mye sosialt, mye jobb, mye å tenke på generelt. De som har fulgt med en stund vet at jeg har vært litt…bekymret? Bekymret for fremtiden. Eller, det er kanskje ikke rett ord å bruke. Jeg har ikke helt visst hva jeg vil eller hvor jeg kommer til å være om 5 eller 10 år. Alt har vært litt uklart. Sannheten er jo at jeg vet hva jeg vil. Jeg vil drive for meg selv på samme måte som nå. Samtidig er det så ufattelig vanskelig å forutsi. Akkurat nå går ting som det suser, men tenk om alt går til helvete liksom. Hva har jeg igjen da? Utdannelse fra videregående, og selvfølgelig veldig mye erfaring.

Nå er ting litt klarere for meg, og jeg er positiv. Hardt arbeid slår talent any day of the week, og en kombinasjon av dette må jo være en oppskrift på suksess. Eller? Jeg tror det. Ikke minst tror jeg på det jeg driver med, både med tanke på retailbiten med J&J og bloggen. Det er sykt spennende tider i vente. Jeg tør nesten ikke si noe mer enn det, i redsel for å jinxe alt. Herregud, om ting går som planlagt kommer jeg til å svime av. De neste ukene er helt avgjørende, og jeg forteller selvfølgelig alt så fort eventuelle papirer er signert. Om de blir det. Jeg håper det!!

GENSER HER / DRESSBUKSE HER / BOOTS – GAMLE FRA TIGER

Et par snapshots jeg knipset i dag tidlig i parken med Zara, og foran speilet i leiligheten. Haha. Nå føler jeg meg mye roligere enn på lenge, samtidig har jeg aldri vært mer spent. En veldig merkelig kombinasjon, men den funker.

Husk forresten at dere får -20% avslag på ALLE NLY Brands med koden “JULIA20” HER ♥

4 kommentarer
    1. Utrolig fin bukse! Hvilken størrelse har du den i? Ha en fin dag flotte deg <3 Alltid så hyggelig å klikke seg inn på bloggen din!

    2. Elske genseren! Skulle bestille lik, men når jeg trykker på linken så kommer det ikke opp samme genser. Den du har på er vid i armene, mens den på linken ikke er den. Er det feil? Vet du den riktige linken? 🙂
      Ha en fin kveld<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg