HAR VI INGENTING ANNET Å PRATE OM?

God morgen! Du husker kanskje jeg nevnte i går at denne uken skulle bli bra? Vil påstå at jeg startet mandagen ganske så greit! Jeg, som mer eller mindre alle andre i det norske land er utrolig væropptatte. Vi prater om været til alle vi kjenner, skryter om det er sol og sutrer når det er regn. Hallo, nå sitter jeg til og med å skriver om været på bloggen.  Kanskje vi burde finne et annet mainstreem-samtaleemne snart? Poenget mitt etter denne lange værintroduksjonen er at det var dårlig vær i går. Derfor ble det en tur på kino, etterfulgt av en fortjent middag på Südøst som er en av mine favorittresturanter i Oslo. Anbefales!

Apropos kinoen, vi så Jurrasic World i går. En spennende film som traff meg midt i blinken. Jeg har funnet ut at jeg har en stor svakhet for sterke, mørkhårete menn i uniform. Altså, det var en scene i filmen der jeg seriøst holdt på å falle av stolen fordi jeg syns en av skuespillerne var så flott å se på. Men nok om meg og mine fetisjer, under kan du hvile øynene på noen bilder som ikke er fullt like flotte som mannfolkene i filmen.

P6220103-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P6220141-2Min nydelige June <3

P6220157-2Ikke fullt så heldig-på-dette-bildet-meg. Litt usikker på om jeg har bommet på foundationfargen eller om varmelampene ga meg veldig rart lys i fjeset.

P6220159-2

Etterpå kommer det et innlegg jeg har både gruet og gledet meg til lenge. Gledet meg fordi jeg endelig kan poste det å bli ferdig med det, og gruet meg fordi det er det kleineste jeg har gjort i år – samtidig noe av det morsomste. Vi snakkes om litt 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg