HAR SØNDAG BLITT EN NY FAVORITT?

TOPPHER / BUKSEHER

Jeg våknet i dag tidlig og bare “er søndag min nye favorittdag?!”. Helt ærlig så er den nok ikke det. Men, for første søndagen på gudene vet hvor lenge så er jeg ikke hangover! Det høres ganske så kritisk ut faktisk. Kanskje på grensen til…. et partyproblem? Haha, neida. Det er ingen hemmelighet at det har vært veeeldig sosialt hektisk i lang tid nå. Dessuten, hvorfor skal man si nei når man blir invitert på gøye ting? Har man lyst, har man lov! I går hadde jeg verken lyst eller lov, siden jeg ikke var helt i slaget. Derfor ble det seriemaraton med June, et skyhøyt kaloriinntak og bare chill. Deilig det, og! Men ingenting jeg tror kommer til å bli en vane, jeg er alt for rastløs. Haha.

På fredag hadde vi derimot partytrusa på. Syns egentlig det er sykt harry å si partytrusa, så skjønner ikke hvorfor jeg bruker det ordet. Uansett. Vi dro til hotellrommet til Anna for å vorse litt sammen med hennes søte venninner, før vi stakk avgårde på Stratos for Junkyards årlige fest! Supergøy som vanlig, selv om vi endte opp på Burger King med hot cheese dip hengende ut av hver munnvike bare litt over midnatt. Akkurat slik kvelden burde endt, med andre ord 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg